DDC
| 004 |
Tác giả CN
| Long Quoc Nguyen |
Nhan đề
| Exploring EFL learners’ engagement and draft quality in a multi-stage expository writing task using model texts as a feedback facilitator: A mixed-methods study /Long Quoc Nguyen |
Thông tin xuất bản
| Journal of Second Language Writing,2024 |
Mô tả vật lý
| 19 tr. ;27 cm. |
Từ khóa tự do
| Learners |
Từ khóa tự do
| Draft quality |
Từ khóa tự do
| Model texts |
Tác giả(bs) CN
| Duy Vu Van |
Địa chỉ
| Thư viện EAUT |
|
000 | 00000nam#a2200000ui#4500 |
---|
001 | 31252 |
---|
002 | 11 |
---|
004 | 63368D79-61D4-421B-8ED2-078A68981C1F |
---|
005 | 202501101502 |
---|
008 | 081223s2024 vm| vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
020 | |cTài liệu nội sinh |
---|
039 | |a20250110150259|bLinhnp|y20250110145912|zLinhnp |
---|
040 | |aTV EAUT |
---|
041 | |aeng |
---|
044 | |aen |
---|
082 | |a004|bL8501 |
---|
100 | |aLong Quoc Nguyen |
---|
245 | |aExploring EFL learners’ engagement and draft quality in a multi-stage expository writing task using model texts as a feedback facilitator: A mixed-methods study /|cLong Quoc Nguyen |
---|
260 | |bJournal of Second Language Writing,|c2024 |
---|
300 | |a19 tr. ;|c27 cm. |
---|
653 | |aLearners |
---|
653 | |aDraft quality |
---|
653 | |aModel texts |
---|
700 | |aDuy Vu Van |
---|
852 | |aThư viện EAUT |
---|
856 | 1|uhttps://thuvieneaut.edu.vn/kiposdata1/nghiencuukhoahoc/explopingefllearning....longquocnguyen/explopingefllearning....longquocnguyen_01_thumbimage.jpg |
---|
890 | |a0|b0|c1|d1 |
---|
|
Không tìm thấy biểu ghi nào