Dòng Nội dung
1
Brand personality and revisit intention The mediating role of tourist's self-image congruity / Nguyen Duc Thang

Tourism and Hospitality Management, 2023
14 tr. ; 27 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

2
Cultural resources promote tourism development in Vietnam / Nguyen Duc Thang

Journal of information systems engineering and management, 2025
9 tr. ; 27 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

3
Intention to apply e-commerce in marketing communication activities in the supply chain of community-based tourism in Vietnam / TS. Nguyen Duc Thang

Canada : Growing science, 2023
10 tr. ; 27 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

4
The factors influence the intention to invest in green tourism in Vietnam evidence from business survey / Nguyen Duc Thang

International Journal of professional business review, 2023
30 tr. ; 27 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

5
The relationship between awareness and commitment to participate in the green tourism model of local communities: evidence from the Hmong people community in Lao Cai province - VietNam / TS. Nguyen Duc Thang

International journal of professional, 2023
32 tr. ; 27 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)