Dòng Nội dung
1
Advertising & IMC : Principles & Practice / Moriarty Sandra

New York : Pearson, 2019
668 tr. ; 27 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

2
Computer vision : Principles, Algorithms, Applications, Learning / E.R.Davies

USA : Academic press, 2018
902 tr. ; 27 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

3
Corporate governance principles, policies and practices / Bob Tricker

England : Oxford university press, 2012
573 tr. ; 24 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

4
Food packaging : Principles and practice / Gordon L.Robertson

New York : CRP Press, 2013
696 tr. ; 24 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

5
Harrison's Principles of internal medicine : Self - assessment and board revew / Charles Wiener, MD

USA : McGraw-Hill, 2008
490 tr. ; 27 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)