Dòng Nội dung
1
Advertising & IMC : Principles & Practice / Moriarty Sandra

New York : Pearson, 2019
668 tr. ; 27 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

2
Advertising and promotion : An integrated marketing communication perspective / Belch. E George

New York : Mc Graw Hill, 2024
759 tr.


Đầu mục:3 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
3
Advertising and Promotion : An integrated marketing communications perspective / George E. Belch

The McGraw-Hill, 2003
819 tr. ; 27 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

4
English for marketing & advertising : Express series / Sylee Gore

England : Oxford
71 tr. ; 27 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

5
Marketing without advertising / Michael Phillips

USA : Nolo, 2001
296 tr. ; 27 cm.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)